Regulamin zakupu szkoleń w Ośrodku Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego Portowej Straży Pożarnej Florian
§ 1 DEFINICJE
- Regulamin – niniejszy zbiór przepisów regulujących kwestie związane zeświadczeniem Usług Szkoleniowych.
- Organizator – oznacza podmiot organizujący i rozliczający szkolenie, który stanowi PORTOWA STRAŻ POŻARNA FLORIAN Sp. z o.o.,ul. mjr Henryka Sucharskiego 71, 80-601 GdańskNIP: 5830005532, REGON: 190013096, KRS: 0000043741
- Nabywca – pełnoletnia osoba fizyczna, która złożyła formularz zgłoszeniowy na szkolenie.
- Uczestnik– uczestniczący w szkoleniu Nabywca będący osobą fizyczną, który opłacił szkolenie i został zarejestrowany przez Organizatora szkolenia jako uczestnik.
- Usługi Szkoleniowe – sprzedawane i świadczone bezpośrednio przez Organizatora.
- Oferta – aktualna oferta cenowa, która oprócz ceny może zawierać również dodatkowe szczegóły takie jak zakres oferty, termin i miejsce realizacji Usługi Szkoleniowej oraz inne warunki realizacji usługi tj. Wymagania Wstępne oraz Informacje Dodatkowe zawarte w opisie każdej Usługi Szkoleniowej na www.osrodek.pspflorian.pl.
- Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych – umowa cywilnoprawna, do zawarcia której dochodzi poprzez złożenie Zamówienia online lub drogą e-mailową, której przedmiotem jest nabycie Usług Szkoleniowych.
- Sklep – zintegrowany system obsługi sprzedaży www.osrodek.pspflorian.pl
§ 2 BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Wszystkie transakcje zawierane drogą elektroniczną są chronione zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781 t.j.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w dalszej części Regulaminu zwane jako RODO.
- Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Organizatora PORTOWA STRAŻ POŻARNA FLORIAN Sp. z o.o. Mjr Henryka Sucharskiego 71, 80-601 Gdańsk, danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781 t.j.) oraz przepisami RODO.
- Podanie danych osobowych przez Uczestnika oraz zgoda na ich przetwarzanie w celu realizacji zobowiązań Organizatora wobec Uczestnika są niezbędne do zrealizowania Usługi Szkoleniowej przez Organizatora szkolenia.
- Uczestnik / Nabywca ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Organizator nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych lub nieprawidłowy wybór terminu Usług Szkoleniowych.
- Administratorem danych osobowych jest PORTOWA STRAŻ POŻARNA FLORIAN.
§ 3 OFERTA
- Wszystkie opłaty za zrealizowaniedla jednego Uczestnika Usług Szkoleniowych znajdujących się w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług Szkoleniowych znajdujących się w Ofercie, wprowadzania nowych Usług Szkoleniowych do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
§ 4 ZAMÓWIENIA
- Zamówienia może dokonać każda osoba pełnoletnia. Składanie zamówień na www.osrodek.pspflorian.pl odbywa się poprzez:
- złożenie zamówienia poprzez system sprzedaży sklepu („dodaj do koszyka” lub „zarezerwuj szkolenie”)
- wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianej UsługiSzkoleniowej i niezbędnych danych Nabywcy na adres osrodek@pspflorian.pl
- Niezwłocznie po złożeniu zamówienia Organizator wyśle do Nabywcy e-mail z wiadomością potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
- Potwierdzenie zostanie wysłane na adres wskazany w formularzu lub e-mailu od Nabywcy. Potwierdzenie zawierać będzie: nazwę Usługi Szkoleniowej i inne dane identyfikujące ową Usługę Szkoleniową, cenę Usługi, łączną cenę za zamówione Usługi Szkoleniowe.
- Cena Usługi Szkoleniowej ma charakter wiążący w chwili złożenia zamówienia.
- Otrzymanie e-maila informującego o przyjęciu zgłoszenia oznacza, iż zgłoszenie zostało złożone prawidłowo i doszło do zawarcia Umowy. Świadczenie Usług Szkoleniowych następuje po otrzymaniu przez Organizatora zapłaty za szkolenie, zgodnie z wysokością opłaty za szkolenie wskazanej w sposób określony w §5.
- Usługa Szkoleniowa zostanie zrealizowane pod warunkiem, że na szkolenie zgłosi się wymagana liczba Uczestników.
- W przypadku, gdy Usługa Szkoleniowa objęta zamówieniem nie może się odbyć, Nabywca niezwłocznieinformowany jest o tym poprzez wysłanie do niego e-maila przez Organizatora. W przypadku, gdy w terminie 5 dni roboczych od wysłania do Nabywcy przez Organizatora wiadomości o stanie zamówienia Nabywca nie podejmie żadnej decyzji co do dalszej realizacji zamówienia, zamówienie zostanie anulowane w części, która nie może być przez Organizatora zrealizowana.
- Do każdego realizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy Usługa Szkoleniowa zostanie opłacona przez Nabywcę i zaksięgowane na koncie bankowym Organizatora.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Nabywca w Zamówieniu wskazuje formę płatności.
- Nabywca może wybrać następujące formy płatności: gotówką (płatność na miejscu), przelew tradycyjny lub płatność online (Przelewy24).
Płatność online - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W Sklepie wykorzystywany jest system płatności Przelewy24, do którego Nabywca zostanie przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie.
§ 6ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Nabywca, jeżeli jest konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020r., poz. 287 t.j.) oraz art. 221 Kodeksu cywilnego, ma możliwość odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
- Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w formie załącznika do wiadomości poczty elektronicznej lub w formie pisemnej wysłanej na adres e-mail Organizatora, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W tytule wiadomości należy wpisać słowo „Odstąpienie” oraz w treści wiadomości zwięzłą informację, którego szkolenia dotyczy odstąpienie.
§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Nabywca składając zamówienie, akceptuje powyższy Regulamin Sklepu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminów Usług Szkoleniowych. W takim przypadku Nabywcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy rezerwacji i bezkosztowy zwrot zapłaconej ceny.
- Nabywca wyraża zgodę na udział w zarezerwowanych Usługach Szkoleniowych i przyjmuje do wiadomości, że niepojawienie się na nich Uczestnika w dniu ich rozpoczęcia lub niepojawienie się na szkoleniach w trakcie ich trwania oraz po ich przeprowadzeniu, skutkuje utratą prawa odstąpienia od umowy (art. 38. ust.1. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
- Przy zakupie Usługi Szkoleniowej zaznaczenie opcji „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin Sklepu oraz warunki Oferty” oznacza, iż Nabywca zapoznał się z Regulaminem Sklepu, rozumie jego postanowienia, wyraża zgodę na warunki w nim umieszczone oraz akceptuje warunki wybranej Oferty. Brak takiej akceptacji spowoduje brak możliwości dokonania zakupu Usługi Szkoleniowej.
- Ewentualne spory rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla miejsca wykonania Umowy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2021 r.